Monday, August 3, 2009

Түгээлтийн дөрөвдэх суваг


Энэ юу вэ? уламжлалт худалдаа буюу уламжлалт түгээлтийн сувгийн хувьд хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчидтэйгээ шууд харьцахын тулд шуудан, телефон утас зэргийг өргөнөөр ашигладаг бөгөөд энэ үйл явцад жижиглэн болон бөөний худалдаачид гол үүрэг гүйцэтгэдэг. Бэлэн болсон бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчээс эцсийн хэрэглэгчид очихдоо бөөний болон жижиглэнгийн худалдаачин гэсэн олон шат дамжлагыг дамжсанаар эцсийн хэрэглэгчид хүрдэг. Ингэснээрээ бүтээгдэхүүний үнэ өндөр болдог.

Түгээлтийн дөрөвдэх суваг Веб сайт. Үйлдвэрлэгч компани зуучлагчид, жижиглэн худалдааныхнаас захиалга авдаг, тэдэнтэй харилцдаг веб сайттай байхад болно.Тухайн сегментийг хэн нэгэн эзлээгүй бол үйлдвэрлэгч шууд эцсийн хэрэглэгчид хандсан онлайн бизнес эхлүүлж болно.
Уламжлалт түгээлтийн суваг нь олон шат дамжлагатай , олон шат дамжлагынхаа хирээр зардал гаргаж байдаг учир эцсийн хэрэглэгчидэд хүрэхдээ өндөр үнэтэй болж хүрдэг.
Интернет сувгийн нэр хүнд асар өсөж уламжлалт түгээлтийн суваг болон түгээлтийн 4-дэх сувгуудын хооронд зөрчилдөөн үүсэж эхэлж байна.

Зуучлагч нар төрөл бүрээр эсэргүүцнэ. Гэхдээ тэд хэрэгтэй. Зуучлагч бүр өөрөө цахим худалдаа эрхэлж болно.
  • Дэлгүүр, мухлагууд компанийн барааг бойкотлож болно.
  • Гол хэлхээний бүх оролцогчидтой харилцаагаа тасалж болохгүй.
  • Тухайн сегментийг хэн нэгэн эзлээгүй бол үйлдвэрлэгч шууд эцсийн хэрэглэгчид хандсан онлайн бизнес эхлүүлж болно.
  • Үйлдвэрлэгч компани зуучлагчид, жижиглэн худалдааныхнаас захиалга авдаг, тэдэнтэй харилцдаг веб сайттай байхад болно.
Түгээх суваг дахь зөрчилдөөн бүгдэд нь ашиггүй. Өрсөлдөгчид болж хувирна. Тиймээс онлайн бизнесийнхэн ердийн дэлгүүрээс доогуур боловч цохихооргүй үнээр (захын) зардаг.
  • Гол нь шударга, шударга бус өрсөлдөөнийг ялгах.
  • Шударга өрсөлдөж байвал зах зээл өргөсөнө.
  • Хэлхээний оролцогч бүрийн сегментийг нарийн тодорхойлно.
  • Жижиглэнгийнхэн илүү үр дүнтэй худалддаг.
  • Эрэлт хэрэгцээг нийцүүлэхэд тэд чухал үүрэгтэй.
  • Үйлдвэрлэгчид бүх хэрэгцээг хангаж чадахгүй.
  • Хэлхээг л багасгах нь илүү ашигтай.
  • Зөв ажиллавал үйлдвэрлэгч борлуулалтаа хэд дахин өсгөж болдог.
Түгээлтийн суваг дахь зөрчилдөөнийг шийдвэрлэх:
  1. Зах зээлээ хянаж байх: зуучлагчид, жижиглэн худалдаачид өөрсдийн зорилтот зах зээлээ судалж, хамтран хэлэлцэх
  2. Түгээлтийн стратеги боловсруулах: зөрчилдөөн үүссэн тохиолдолд баримтлах стратеги боловсруул, орлох зуучлагчдыг товло
  3. Зөрчилдөөнийг баримтжуулах: зөрчилдөөний бүх үйл явцыг баримтжуул. Шударга бус өрсөлдөөнийг илрүүлсэн тохиолдолд паникт бүү ор, тайван бай
  4. Цаг хугацааны хүрээ тогтоох:ямар нэг эцсийн хугацаа тогтоо. Зөрчилдөөний буруутан энэ хугацаанд арга хэмжээ авахгүй бол хамтран ажиллахаас татгалз.
  5. Үнэт зүйлсийн хэлхээг өөрчлөх. Зөрчилдөөнөөс сэргийлэхийн тулд түгээлтийн хэлхээг өөрчил. Үнэт зүйлсийн хэлхээгээ үнэт зүйлсийн сүлжээ болгон хувирга. Интернет одоогийн зуучлагчдыг үгүй болгож шинэ төрхтэй зуучлагчдыг бий болгоно.
  6. Шинэ төрлийн зуучлагчид. Барааг үндэслэлгүй өндөр үнээр зарж буй зуучлагчид удахгүй алга болно. Интернет хэрэглээ ихсэх тусам шинэ төрлийн зуучлагчид бий болно. Нийлүүлэгчид бүтээгдэхүүнээ дэлгэх, үнээ тогтооход Интернетийг ашиглана. Шинэ зуучлагчид янз бүрийн эх сурвалжаас бараа, үйлчилгээ, үнийн мэдээлэл цуглуулж сайтдаа тавина. Хэрэглэгчид бараа эрж хайхдаа илүү хөнгөлөлттэй болж, үнэ буурахад шууд нөлөөлнө.

No comments: