E-mail marketing бол шууд маркетингийн хэлбэр бөгөөд и-мэйл хаяг ашиглан худалдааны болон зар сурталчилгааны материал илгээх орчин үед ихээхэн хөгжиж буй маркетингийн идэвхжүүлэлтийн хэлбэр юм. Өөрийн зорилтот хэрэглэгчид рүүгээ хандан электрон шуудангаар өөрийн вэб сайт болон бүтээгдэхүүн,үйлчилгээний тухай мэдээлэлийг явуулдаг.
Энэ арга нь зорилтот хэрэглэгчидэдээ хүрч чадсан тохиолдолд үр дүнтэй идэвхжүүлэлтийн арга хэрэгсэл юм. Гэхдээ мөн л хэрэглэгчид spam гэж нэрлэгдэх хэрэггүй захидлуудаас залхаж түүнийг ирүүлэхийг хориглодог программыг ажилуулах болсон байна. Сүүлийн үед дээрх аргыг арай боловсронгуй байдлаар буюу ямар нэгэн виртуаль бараа худалдан авсан тохиолдолд update буюу сайжруулалт хийх замаар вэбээ сурталчлах болсон байна.
Дараах зорилгоор и-мэйл маркетингийг хэрэглэдэг:
Энэ арга нь зорилтот хэрэглэгчидэдээ хүрч чадсан тохиолдолд үр дүнтэй идэвхжүүлэлтийн арга хэрэгсэл юм. Гэхдээ мөн л хэрэглэгчид spam гэж нэрлэгдэх хэрэггүй захидлуудаас залхаж түүнийг ирүүлэхийг хориглодог программыг ажилуулах болсон байна. Сүүлийн үед дээрх аргыг арай боловсронгуй байдлаар буюу ямар нэгэн виртуаль бараа худалдан авсан тохиолдолд update буюу сайжруулалт хийх замаар вэбээ сурталчлах болсон байна.
Дараах зорилгоор и-мэйл маркетингийг хэрэглэдэг:
- Хамтын ажиллагааг хадгалах, өргөжүүлэх, шинэ хамтрагч, үйлчлүүлэгч олох, бизнесийн цар хүрээгээ тэлэх, бататгах зорилгоор и-мэйл илгээх,
- Ямар нэгэн бүтээгдэхүүн зарах, шинэ худалдан авагч олох, хуучин худалдан авагчиддаа шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ танилцуулах, зарах санал тавих
- Өөр компаний хэрэглэгчид рүү зар сурталчилгаа илгээн өөртөө татах,
- Интернетээр и-мэйл илгээх.
Давуу тал
- И-мэйл маркетингийн үйлчилгээг нь дараах шалтгааны улмаас компаниуд ихээхэн сонирхдог.
- Потенциал бүхий олон тооны хэрэглэгчид рүү харьцангуй бага зардлаар мэдээлэл түгээх.
- Бусад ижил төрлийн сурталчилгааны хэлбэрүүдийг бодвол харьцангуй бага өртөгтэй.
- И-мэйл маркетинг хамгийн найдвартай бөгөөд эрсдэл багатай сурталчилгааны хэлбэр юм. И-мэйл маркетинг нь шууд эцсийн хэрэглэгчидэд хүрдэг хамгийн үр дүнтэй онлайн маркетингийн хэлбэр.
- И-мэйлээр мэдээлэл хүргэххугацаа маш богино (хэдхэн минут), харин бусад сурталчилгааг хүргэхэд нилээд хэдэн өдөр шаарддаг.
- Вэб сайт сурталчилгаа тавьсан тохиолдолд хэрэглэгчид уг сурталчилгааг үзэхийг хүлээдэг бол и-мэйл маркетингийн хувьд сурталчилгааг хэрэглэгч бүрт найдвартай хүргэж өгдөг.
- И-мэйл маркетинг хянах боломжтой. Таны зар сурталчилгааг хэрэглэгч уншсан тухай статистик мэдээлэл таньд очно.
- Зар сурталчилгаа илгээгч нь бизнесээ хүртээмжтэй, боломжий хэлбэрээр сурталчилдаг.
- Зөвхөн потенциал бүхий хэрэглэгчид рүү хандах боломжтой.
- Нийт интернет хэрэглэгчдийн ихэнх хувь нь и-мэйлээ өдөр бүр шалгадаг.
- Хэрэглэгчийн сонирхлын дагуу илгээх боломжтой.
- И-мэйл маркетинг-т ямар ч цаас, бичиг баримт үйлдэх хэрэггүй.
No comments:
Post a Comment