Wednesday, July 1, 2009

Баннер сурталчилгаа


Баннерын зар сурталчилгаа нь Интернет дахь онлайн зар сурталчилгааны хамгийн нийтлэг нь юм. Эдгээр нь ихэнх худалдааны ба олон сонирхогчдын вэбсайтын гялалзсан тэгш өнцөгт зар сурталчилгааны дээд ба хажуу талд харагддаг юм. DoubleClick ба LinkExchange нар нь баннерийн онлайн зар сурталчилгааг хамгийн том түгээгчид болно. Баннерын зар сурталчилгаа нь маркетингийн кампаниар ирээдүйн мянга мянган худалдан авагчдад хүрэх арга хэрэгсэл болдог юм.

Эдгээр кампанит ажлын үр ашгийг "click-throughs" үнэлгээгээр тооцоолдог юм. Энэ үнэлгээ нь зар сурталчилгаан дээр хэдэн удаа дарсны хувь бөгөөд хэдэн удаа дүрс гаргасан дээр үндэслэсэн болно. Баннерын зар сурталчилгааг 200 сайт үзэгчид харсан бол тэдгээрийн 10 нь үнэхээр зар сурталчилгаан дээр дарсан ба баннерт click-though-ын үнэлгээний 5% ногдож байна. Гэхдээ click-through үнэлгээ бүх юмны тайлбар болж чадахгүй.

Та зар сурталчилгааныхаа үр ашгийг алдаагүй тодорхойлохын тулд click-through-ыг альныг нь дарахад танай сайтаас худалдан авсан байна гэдгийг мэдэх хэрэгтэй болно. Одоо энэ нь дээр дурдсан томоохон онлайн маркетингийн түгээгчдийн өгсөн маркетингийн хэрэгслээр хийж болдог болсон. Өөрийн хамгийн сайн ирээдүйн худалдан авагчдад хүрэх маркетингийн кампаниа сайн зохион байгуулахад энэ мэдээллийн санд дүн шинжилгээ хийж байж хүрч чадах юм.

Маркетингийн долларыг хамгийн үр дүнтэй ашиглахын тулд таны онилсон хүн амын хэсэгт зар сурталчилгаа тань зориулагдсан сайттай байхыг заавал хангах хэрэгтэй. Та шаазан эдлэл худалддаг бол залуучуудад зориулсан вэбсайтад энэ кампани явагдах юм бол та мэдээж хэрэг урамгүй байх болно. Танай бүтээгдэхүүн ба үйлчилгээг харуулдаг өөр сайттай баннерын зар сурталчилгааг солилцоод үз. Аквариум онлайнаар худалдагч нь халуун орны загасны вэбсайтад байрлуулсан зар сурталчилгааны click-through үнэлгээ хамаагүй илүү байна.

Баннерын зар сурталчилгааг вэбсайтдаа оруулснаар та сайтдаа нэмэлт орлого бий болгох арга хэрэгсэлтэй болно. Хэдийгээр энэ нь хэдхэн мөнгө боловч ивээн тэтгэч зар сурталчилгааг дарах хүн бүрт мөнгө төлөх болно. Танай сайтын хөдөлгөөн их байвал энэ задгай мөнгө хуримтлагдаад байна.

Сайтад зар сурталчилгаа оруулсаны муу тал гэж бас бий. Баннерын зар сурталчилгаа том байдаг тул танай хуудсыг татаж авах хугацаа удаан байдаг. Сайтад агуулгыг үзэх гэсэн худалдан авагч хуудсыг гарч ирэхийг удаан хүлээхэд хүрдэг байна.Энэ нь иэднийг өөр дэлгүүрт наймаа хийх болмжийг өсгөж байна. Зар сурталчилгаа нь гоо зүйн үүднээс гол төлөв сэтгэлд нийцдэггүй тул энэ нь сайтын агуулгыг алдагдуулдаг байна.

Эцсийн дүнд сайтад байгаа зар сурталчилгаан дээр сайтад орогч дарах бүрт тэрээр танай сайтаас ямар нэг юм авч явна гэсэн үг. Өөр нөхцөл тавиагүй гэрээг ивээн тэтгэгчтэйгээ байгуулаагүй л бол зар сурталчилгааг дарах хайлтын шинэ системд оруулах хэрэгтэй. Ийм аргаар хэрэглэгч хайлтын системийн шинэ цонхыг хаахад тэрээр буцаад танай сайтад орно.

No comments: